Home > Aktualności, Komunikaty > Na obóz jedziemy już jutro !!! :)

Na obóz jedziemy już jutro !!! :)

Styczeń 12th, 2018

Nieprawdopodobnie szybko leci czas i ledwie zaczął się nowy rok, a już jesteśmy gotowi na kolejny obóz. To już 18-ty wyjazd Football Talents. Osiągnęliśmy więc pełnoletniość – niezwykłe uczucie  :) W rozwinięciu przypominamy kilka spraw,  o których w większości pisaliśmy przed dwoma tygodniami.

Na wstępie przekazujemy w Państwa ręce zatwierdzenie naszego obozu w Kuratorium. Aby je pobrać wystarczy kliknąć TUTAJ. Jest to gwarancja spełnienia przez nas wymogów jakie stawia Ministerstwo Edukacji przed organizatorami wypoczynku.

W drugiej kolejności przekazujemy KARTĘ OBOZOWĄ, którą należy wydrukować, wypełnić i dostarczyć Trenerom najpóźniej na zbiórkę przed wyjazdem. Aby ją pobrać wystarczy kliknąć TUTAJ

Na obóz wyjeżdżamy w sobotę 13 stycznia o godzinie 8.30. Miejscem zbiórki jak zwykle jest parking przed kościołem przy ul. Przy Bażantarni 3, na Ursynowie. Wyjazd nastąpi około godziny 9.00, a na miejsce dotrzemy około 10.30. Wracamy 21 stycznia w to samo miejsce. Ostatnim posiłkiem będzie śniadanie, a dokładną godzinę powrotu podamy podczas obozu.

Jak zwykle podróżować w obie strony będziemy autokarem najwyższej klasy, z renomowanej firmy Raf-Trans.

W związku z  faktem, że w Baboszewie do dyspozycji oprócz pięknej hali sportowej mamy także znakomicie przygotowane boisko typu Orlik prosimy by każdy uczestnik oprócz halówek miał również żwirówki (nie korki, chyba że są to korki z przeznaczeniem na sztuczną trawę). W całej Polsce oprócz Warszawy (nie wiedzieć czemu) na Orlikach obowiązuje zakaz gry w korkach.  W Baboszewie również. Dlatego abyśmy wszyscy i bez przeszkód mogli trenować na świeżym powietrzu prosimy o wyposażenie zawodników właśnie w żwirówki. Jeśli ktoś nie będzie miał, to prosimy by zabrał dwie pary halówek.

Podczas obozu będziemy mieli jedną wycieczkę autokarową oraz jedno lub dwa wyjścia na basen.  Dlatego prosimy o przyszykowanie kąpielówek i czepków, a także zwykłych ubrań zimowych.

Jeśli uczestnicy obozu zabiorą ze sobą telefony komórkowe, zaraz po przyjeździe do Baboszewa będą one zdeponowane i wydawane codziennie na mniej więcej 30 minut w celu kontaktu z rodzicami. Rodzice będą mogli również dzwonić na numery kadry by porozmawiać ze swoim dzieckiem lub o dziecku. Dokładana pora dzwonienia zostanie podana pierwszego dnia obozu. Zastrzegamy jednak, że jeśli zorientujemy się, że zawodnicy pobierają swoje telefony w celu grania w gry, „przesiadywania” na portalach społecznościowych, telefony nie będą im wydawane :) Inaczej sprawa będzie się miała z najstarszymi zawodnikami, a dokładne zasady używania telefonów ustalimy już na miejscu w drodze negocjacji :)

Jeśli uczestnicy obozu zabiorą ze sobą gry elektroniczne typu PSP, zaraz po przyjeździe do Baboszewa będą one zdeponowane i zostaną oddane ostatniego dnia obozu tuż przed powrotem do Warszawy.

Górna granica kieszonkowego wynosi 120 zł. Jeśli chcą Państwo by to kadra trzymała pieniądze dzieci, prosimy o rozmienienie ich po 10 zł i zapakowanie do podpisanej koperty. Kieszonkowe, legitymację, kartę kwalifikacyjną i książeczkę zdrowia (może być kopia) przekazujemy kadrze na zbiórce. Prosimy nie wyposażać zawodników w obfity suchy prowiant ponieważ podróż potrwa około 1,5 godziny, a w autokarze nie wolno jeść. Pić można tylko wodę (nie smakową). Podczas obozu (a najlepiej przez cały rok :) ) obowiązuje całkowity zakaz spożywania niezdrowej żywności i napojów (chipsy, napoje gazowane itp).

Kadra obozu wzbogaciła się względem poprzedniego wpisu o obozie. Nasz zespół wzmocni Trener Mateusz Miczek, lecz przebywać z nami na obozie będzie niestety tylko do czwartku włącznie.

  1. Trener Filip Dzięciołowski – kierownik (508-066-744)
  2. Korneliusz Miczek – Trener/ Wychowawca (790-004-336)
  3. Marcin Gurak – Trener/ Wychowawca (697-216-492)
  4. Mateusz Miczek – Trener/ Wychowawca (668-344-730)
  5. Mateusz Dżuchil – Trener Asystent / Pomoc Wychowawcza (666-397-962)

Rzeczy które należy mieć ze sobą:

  1. Halówki
  2. Żwirówki
  3. Czepek + kąpielówki+ klapki + ręcznik basenowy
  4. Książka, nie komiks itp.
  5. Ubrania Football Talents – obowiązkowo podpisane (!!!)
  6. Inne stroje do treningów
  7. Ciepłe ubranie do spacerów i zabaw śnieżnych
  8. Dwie pary butów zimowych
  9. Czapka, szalik, rękawiczki
  10. Strój do treningów na treningi na orliku
  11. Odzież termiczna na treningi na orliku
  12. Przybory kosmetyczne
  13. Dwa ręczniki
  14. Mały plecak/torba na wyjścia na basen, wycieczki, zakupy itp.
  15. Ulubiona maskotka

PLAN DNIA (może jeszcze ulec zmianom)

  • 7.00 pobudka
  • 8.00 śniadanie w formie szwedzkiego stołu
  • 9.00 - 13.00 treningi, zabawy, spacery, odprawy itp
  • 13.00 – obiad
  • 13.30 – 14.00 – drzemka poobiednia z obowiązkowym czytaniem książek
  • 14.30 – 18.00 – treningi, zabawy, odprawy, konkursy itp
  • 18.00 – kolacja w formie szwedzkiego stołu
  • 18.30 – 18.55 – kontakt telefoniczny z rodzicami
  • 19.00 – zabawy sportowe w hali i poza sportowe
  • 21.30 – cisza nocna

Zachęcamy do zabrania gier planszowych, karcianych, rakietek i piłeczek do ping ponga.

Codziennie będziemy relacjonować nasz wyjazd, wrzucać zdjęcia i nagrywać filmy. Drodzy rodzice bądźcie z nami :) !

 

 

 

Kategorie:Aktualności, Komunikaty Tagi:
                                                                                                                                                                                                                                                                                                
Komentarze są zamknięte

Panel logowania